top
top02
Zaregistrovat se
Zapomenuté heslo
ptakoviny

Všeobecné obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu

Práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, v ostatním se řídí obchodním zákoníkem č.513/1991 Sb. ve znění pozdějších předpisů.

A.   Práva a povinnosti prodávajícího

1)    Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží v co nejkratším možném termínu a dodat na adresu kupujícího.

2)    Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

3)    Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, a nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.

B.    Práva a povinnosti kupujícího

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují dodavatelsko-odběratelské vztahy v oblasti prodeje zboží. Jsou závazné při prodeji zboží kupujícímu.

1)    Prodej zábavní pyrotechniky

a. kupující podáním objednávky stvrzuje, že dosáhl věku 18 let, pokud objednává pyrotechniku kategorie (třídy) II.

b. kupující podáním objednávky stvrzuje, že dosáhl věku 21 let, pokud objednává pyrotechniku kategorie (třídy) III.

Při objednání zboží kupující prohlašuje, že se seznámil s uvedenými podmínkami, že jim plně rozumí a souhlasí s nimi.

2)    Cenové a platební podmínky, čas plnění

a. Ceny v obchodu jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.

b. Jednotlivé prodeje se uzavírají na základě objednávek kupujícího vytvořených ve virtuální prodejně. Objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti:

1.     identifikaci kupujícího

2.     druh a množství požadovaného zboží

3.     požadovaný způsob platby, způsob odběru zboží a adresu pro doručení.

c. Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu v požadované výši.

3)    Objednávka
Objednávku, kterou odešlete považujeme za závaznou a proto ihned podnikáme kroky k tomu, aby Vaše objednávka mohla být vyřízena. Systém vám automaticky zašle potvrzení této objednávky, nebo Vás telefonicky kontaktujeme a potvrdíme objednávku.
Pokud se tak nestane – nepodařilo se Vám správně dokončit některý krok v objednávce, pak Vaši objednávku nemáme ani o ní nevíme a nemůžeme tak zboží odeslat. Pokud se však stane, že je problém s dodací lhůtou, či jiný závažný problém, pak Vás neprodleně informujeme buď emailem či telefonem.
Proto je dobré, abyste do objednávky uvedli nějaký telefonický kontakt, na kterém býváte k zastižení, abychom Vás o případném problému mohli včas informovat.

4)    Storno

V případě, že jste si rozmysleli Vaši objednávku a chcete ji stornovat – můžete tak učinit pouze telefonicky a to do dvou hodin od odeslání.

5)    Dodávky

Zboží odesíláme v nejbližším možném termínu – zpravidla však do 3 pracovních dní od data objednávky není-li uvedeno jinak. Pokud potřebujete zboží do určitého termínu, prosíme o uvedení v poznámce, která je součástí objednávky.

b. PPL kurýrní služba
Při využití dopravy kurýrní službou PPL Vám bude zásilka dodána v následující pracovní den po předání balíčku přepravci na našem centrálním skladě. Expedici Vám vždy potvrdíme emailem.
Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím PPL? Kurýr zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Pokud Vás nezastihne, budete kontaktováni telefonicky. Kurýr se poté pokusí zásilku znovu doručit následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete na dodací adrese přítomni, zboží se vrátí zpět na náš sklad. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 777 996 026, abychom se domluvili, jak dále postupovat.
Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 777 996 026.
Přehled cen dopravy    Platba dobírkou    Platba předem    Zdarma při objednávce nad
PPL kurýrní služba               110 Kč                90 Kč               1000 Kč

c. Geis Parcel CZ s.r.o
Při využití dopravy kurýrní službou Geis Vám bude zásilka dodána v následující pracovní den po předání balíčku přepravci na našem centrálním skladě . Expedici Vám vždy potvrdíme emailem.
Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím Geis? Kurýr zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Pokud Vás nezastihne, budete kontaktováni telefonicky. Kurýr se poté pokusí zásilku znovu doručit následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete na dodací adrese přítomni, zboží se vrátí zpět na náš sklad. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 777 996 026, abychom se domluvili, jak dále postupovat.
Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 777 996 026.
Přehled cen dopravy    Platba dobírkou    Platba předem    Zdarma při objednávce nad
Geis Parcel CZ s.r.o.              92 Kč                71 Kč             1000Kč                                           
Zboží lze vyzvednout osobně po předchozí telefonické domluvě na tel.: 777 996 026 na adrese E-shopu.

6)    Možnosti platby:

- zboží je odesláno na dobírku a platíte při převzetí

- zboží můžete platit předem na účet a po připsání platby zboží zašleme na Vaši adresu.

- Platba předem převodem na účet Fio banky, číslo účtu: 2500174129/2010 nebo ČSOB, číslo účtu: 104638164/0300, variabilní symbol: číslo vaší objednávky

 

O každém nákupu dostáváte potvrzení s jednotlivými položkami nákupu.

Tento doklad zároveň slouží jako paragon pro případné reklamace.

 

Platební podmínky Slovensko

Platba dobírkou – účtujeme přepravné a balné 280,- Kč

Pokud objednávka přesahuje částku 5000,- Kč, je přepravné a balné zdarma.

Minimální objednávka – 1000,- Kč

7)    Dodání zboží pro obchodníky

Pro obchodníky je stanoven limit 5000,- Kč bez DPH pro dopravu zdarma. V případě objednávky zboží v menší částce než je tato hodnota, platí dopravu sám a to v částce 100,- nebo 110,- Kč podle druhu přepravce.

Po odeslání Vaší objednávky – v případě, že jste do objednávky či jinak sdělili e-mailovou adresu – v den odeslání, maximálně následný den dostáváte oznámení o odchodu zásilky – které obsahuje: datum odeslání. 
V případě dotazů či jiných problémů použijte prosím email: ptakoviny@ptakoviny-cb.cz, nebo telefonní infolinku: 777 996 026.

8)    Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod)

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího v případě neosobního způsobu doručení zboží (nevztahuje se na osobní převzetí zboží v místě prodávajícího ):
V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
Kontaktujte nás (viz kontakt), že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vaším číslem účtu  pro vrácení peněz. V případě, že neudáte číslo vašeho účtu, bude Vám částka poslána poštovní poukázkou na vaši adresu, ale bude Vám za to odečten poplatek  35,-Kč, což je cena poštovní poukázky  typu C.
Pokud jste již zboží obdržel a převzal, zašlete jej zpět na naší adresu uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek
(tento text vznikl za spolupráce se Sdružením obrany spotřebitelů ČR)

o    zboží nesmí být použité,

o    zboží musí být nepoškozené,

o    zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.),

o    s dokladem o koupi.

o    Zboží, prosím, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).

o    Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme  převodem na Váš účet, který nám prosím sdělte v  a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží..

o    V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na Vaše náklady.

 Závěrečná ustanovení

1.     Tyto VOP jsou platné pro všechny obchodní případy uzavírané prodejcem a kupujícím ode dne jejich vyhlášení.

2.     V závislosti na změně příslušných právních norem, si prodejce vyhrazuje právo VOP měnit. Tuto změnu a její účinnost vyhlásí vhodným způsobem minimálně měsíc předem.

3.     Objednávka je systémem internetového obchodu bezpečně akceptována tehdy, přijde-li Vám v prohlížeči po jejím odeslání zpětné potvrzení.

4.     Jakékoliv nestandardní řešení (zboží není skladem, nabídka jiného barevného provedení, typu...) jsou řešeny dohodou prostřednictvím komunikačního prostředku (e-mail, telefon, ...).

5.     Zboží je doručováno co nejdříve po objednání. V případě platby na dobírku dopravní služba vyžaduje úhradu příslušné částky.

 

 

V Českých Budějovicích 1.11.2007



Reklamace

Reklamační řád

  1. Prodávající poskytuje záruku na zboží v délce záruční doby, která je uvedena v záručním listu a která vychází ze záruční lhůty poskytované výrobcem, minimálně 24 měsíců.
  2. Záruka se vztahuje pouze na závady vzniklé při běžném používání výrobku.
  3. Záruka se nevztahuje na závady způsobené nešetrným zacházením, násilným působením na výrobek (náraz, pád, písek a voda není-li výrobek pro toto použití určen, apod.), neodbornými zásahy do výrobku, nepostupováním dle návodu. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.
  4. Nárok na záruku nelze uplatnit, jestliže vady byly způsobeny vnějšími událostmi a nezpůsobil je prodávající.
  5. V rámci záruky Vám vyměníme výrobek za nový.
  6. U zlevněného zboží a zboží použitého se záruka nevztahuje na vady, pro které bylo zboží zlevněno, které vznikly v důsledku jeho používání či opotřebení.
  7. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit doklady o prodeji zboží vystavené prodávajícím kupujícímu - fakturu nebo paragon. Kupující je povinen předat prodávajícímu reklamované zboží úplné, s kompletní dokumentací, neporušené, čisté a v originálním balení. Pokud tak neučiní, je prodávající oprávněn reklamaci odmítnout.
  8. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně a přidat k reklamovanému zboží. Je třeba uvést zjištěné vady - o jaké vady se jedná a jak se projevují, a nárok, který v důsledku výskytu vad uplatňuje.
  9. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží mezi údaji na faktuře a skutečně dodaným zbožím, je kupující povinen podat do tří pracovních dnů písemnou zprávu o těchto vadách prodávajícímu. Při nedodržení této lhůty nebude reklamace uznána. V případě, že je tato reklamace uznána jako oprávněná, může kupující požadovat dodání prokazatelně chybějícího zboží - u množstevní vady nebo výměnu zboží jiného druhu za zboží kupujícím původně objednané - u vady druhové.
  10. Oprávněnost každé reklamace a posouzení odstranitelnosti či neodstranitelnosti vady provede odborný odpovědný pracovník prodávajícího a své stanovisko sdělí kupujícímu. V případě, že reklamující nesouhlasí s rozhodnutím odpovědného pracovníka, může se obrátit na majitele společnosti prodávajícího.
  11. V případě výměny zboží na základě uznané reklamace hradí prodávající výdaje na dopravu zboží kupujícímu.
  12. Při oprávněné reklamaci vyměníme výrobek za nový:
    1. V případě, že je zboží skladem - do 24 hodin.
    2. V ostatních případech do 10 pracovních dní.
  13. Řešení reklamace odstoupením od smlouvy je možné až v případě, kdy se prodávající s kupujícím nedohodnou na jiném způsobu řešení. Při odstoupení může kupující žádat vrácení kupní ceny.
  14. Prodávající má právo na náhradu vzniklých servisních a organizačních nákladů spojených s manipulací a testováním ve výši 150 Kč s DPH za každý jeden případ, jestliže:
    1. zboží je k reklamaci zasláno bez patřičných dokladů
    2. při testování se neprojeví závada a zboží je shledáno plně funkčním
    3. záruka na zboží již uplynula
    4. závada byla způsobena nešetrným zacházením, násilným působením na výrobek, neodbornými zásahy do přístroje, nepostupováním dle návodu.
  15. V případě, že náklady prokazatelně převýší hodnotu 150 Kč s DPH, přefakturuje prodávající tyto náklady kupujícímu.
  16. Reklamující nemůže měnit uplatněné reklamační nároky, není-li dohodnuto jinak.
  17. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době a to prokazatelným způsobem - písemnou formou.
  18. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží. Dojde-li k výměně zboží, začne záruční doba znovu běžet ode dne převzetí nového zboží. Pokud není uvedeno jinak, záruční doba na zboží je 24 měsíců.
  19. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.

V Českých Budějovicích 1.6.2005

 

Řešení sporů:
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.
Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní urovnání sporu lze provést také prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz.
Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.
Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).



Vzorový formulář k odstoupení od kupní smlouvy

 

Formulář k odstoupení od kupní smlouvy

(V souladu s § 1829, odst. (1) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a nařízení č. 363/2013 Sb., nařízení vlády o vzorovém poučení o právu na odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory a vzorovém formuláři pro odstoupení od těchto smluv)

 

Odstoupení od smlouvy

Adresát:
Josef Jirka
Okružní 234
37361 Hrdějovice
 

 

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ..............

 

Pod číslem objednávky .............. .

 

Datum objednání:
Datum obdržení:
Jméno a příjmení spotřebitele:
Adresa spotřebitele:


Podpis spotřebitele: (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)



Datum:



© 2010 - 2017 Ptakoviny-CB.cz Všechna práva vyhrazena    ||    WebDesign & hosting by 1K Design! Reklamní předměty Reklamní propisky, reklamní tužky Sanita Topení Partneři
ptakoviny cb platba a dodání ochrana dat obchodni podminky faq kontakty