Všeobecné zásady
Pokud potřebujete zboží do určitého termínu - oslava, narozeniny, svátek, svatba, karneval a podobně, připište prosím raději termín kdy zboží potřebujete do poznámky v košíku před jejím odesláním. Nás tímto upozorníte, abychom tento termín dodrželi, případně společně s Vámi zvolili jinou alternativu produktu k Vaší spokojenosti.
Vyhneme se tak možným komplikacím. Zákaznici takto někdy zvolí platbu převodem a neuvědomí si, že peníze mohou z banky do banky cestovat i dva a více dnů. Nastat mohou i jiné problémy , a proto uvedením data , do kdy zboží potřebujete dodat, můžete těmto problémům zabránit.
Jaké jsou rozdíly mezi nabízenými dopravci?
Dopravce Zásilkovna - výdejní místo
Firma Zásilkovna si od nás balíky každý všední den odpoledne sama odváží. Přesný čas nemůžeme garantovat, neboť je to různé.
Všechny objednávky vytvořené do půlnoci se snažíme odeslat následující pracovní den. Platí to samozřejmě pro zboží, které je aktuálně "skladem" a objednané na dobírku. Pokud zvolíte platbu převodem, odešleme zboží až po připsání platby na náš účet (používáme FIO banku).
Zásilkovna Vám balík od nás přiveze převážně do 1-2 dnů na výdejní místo které si zvolíte.
V pátek odesílané balíky Vám Zásilkovna doručí další pracovní den tedy v pondělí nebo úterý.
Jakmile balík dopravci předáme, veškerá komunikace ohledně dodání již probíhá mezi Vámi a Zásilkovnou, které zasílá informační mail s číslem balíku s odkazem na jejich stránky, kde je možné cestu balíku sledovat.
V den doručení zároveň posílá přímo řidič SMS, v níž Vás informuje o předběžném čase dodání. S ním je možné případně domlouvat změnu apod.
Dopravce GLS parcel shop
Firma GLS si od nás balíky každý všední den odpoledne sama odváží. Přesný čas nemůžeme garantovat, neboť je to různé.
Všechny objednávky vytvořené do půlnoci se snažíme odeslat následující pracovní den. Platí to samozřejmě pro zboží, které je aktuálně "skladem" a objednané na dobírku. Pokud zvolíte platbu převodem, odešleme zboží až po připsání platby na náš účet (používáme FIO banku).
GLS Vám balík od nás přiveze převážně do 1-2 dnů na výdejní místo které si zvolíte.
V pátek odesílané balíky vám GLS doručí na výdejní místo další pracovní den tedy v pondělí nebo úterý.
Jakmile balík dopravci předáme, veškerá komunikace ohledně dodání již probíhá mezi Vámi a GLS, které zasílá informační mail s číslem balíku s odkazem na jejich stránky, kde je možné cestu balíku sledovat.
V den doručení zároveň posílá přímo řidič SMS, v níž Vás informuje o předběžném čase dodání. S ním je možné případně domlouvat změnu apod.
Odeslaný balíček stále nedorazil
Odeslali jsme Vám zásilku a balíček nedorazil v avizovaném termínu? Zřejmě se vyskytla ojedinělá chyba na straně dopravce. Jak postupovat?
Navzdory naší snaze jsme Vás nepotěšili a chcete zboží reklamovat? Neváhejte se na nás obrátit, určitě se domluvíme a reklamaci vyřídíme k Vaší plné spokojenosti.